مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف نمایشگاه (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

آشنایی با دستگاه برش لیزر استیل و ویژگی ها و مزایای آن





ویژگی های استفاده از دستگاه برش لیزر استیل 

1-دستگاه برش لیزر استیل که در شرکت ما موجود هستند همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از برندهای برتر cnc دنیا به حساب می آیند.

2-برای بارگیری امن و سریع و همچنین تخلیه از دستگاه های پیشرفته و مطمئنی مانند لیفتراک و جرثقیل تاورکرین استفاده می شود.

3-دارای فضای بارانداز به مساحت 12000 متر مربع

4-اگر حجم سفارش مشتریان زیاد باشد به سرعت می توانیم ماشین آلات و تجهیزات اضافه تری را در اختیار بگیریم.

5-مجموعه ما به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و از نیروهای متخصص و با تجربه ای تشکیل شده است.

6-ما می توانیم خدمات خود را به مشتریان خود با کیفیت بسیار بالا و در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای بسیار پایین ارائه دهیم.

7-در مجموعه ما متریال های مختلف با ضخامت 0.5 تا 300 میلیمتر برش داده می شود.

8-مشتریان دائمی ما از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهند شد.


not found


آشنایی با مجموعه رادوکس و خدمات دستگاه برش لیزر استیل در این مجموعه

خدمات دستگاه برش لیزر استیل در مجموعه رادوکس با کیفیت بسیار بالا و در سریع ترین زمان ممکن و هزینه ای بسیار پایین ارائه می شود. مجموعه ما چیزی در حدود 20 سال است که در این زمینه مشغول فعالیت بوده و به جرات می توانیم بگوییم که رادوکس در این صنعت به عنوانی یکی از قطب های اصلی شناخته می شود.

در ابتدا مجموعه ما فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون خطوط و رباتیک آغاز کرد. به مرور ما توانستیم از علم روز دنیا استفاده کنیم و انواع دستگاه های cnc را طراحی و تولید نماییم. جالب است بدانید که چیزی در حدود 14 نوع محصول جدید توسط مجموعه رادوکس تولید و طراحی شده است که می تواند کمبودهای بازار داخل را جبران کند و نیاز مشتریان مختلفی را برآورده نماید. 


مزایای خرید دستگاه برش لیزر استیل از رادوکس

در ادامه معرفی دستگاه برش لیزر استیل مجموعه رادوکس قصد داریم شما را با مزایای خرید دستگاه لیزر برش استیل از این مجموعه آشنا کنیم.

-دستگاه برش لیزر رادوکس دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و بهترین قیمت برش استیل به نسبت سایر تولید کنندگان خارجی و داخلی توسط مجموعه رادوکس عرضه می شود.

-از دیگر مزیت های دستگاه برش لیزر استیل تولیدی مجموعه رادوکس این است که در آن از قطعات با کیفیت بالا استفاده شده است. قطعاتی که توانایی رقابت با برندهای معتبر خارجی و داخلی را دارند.

-دستگاه های تولیدی رادوکس از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند.

-بعد از خرید دستگاه لیزر برش استیل از مجموعه رادوکس ما به مشتریان خود 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهیم.

-پس از این که سفارش خود را برای خرید دستگاه برش لیزر استیل و سایر محصولات و تجهیزات ثبت کردید از همان لحظه گارانتی 5 ساله به دستگاه شما تعلق می گیرد.

-ما در طول هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوال ها و درخواست های مشتریان خود هستیم.

-اگر نیاز به درخواست وام داشته باشید می توانید از مجموعه ما وام درخواست کنید.

-محصولات تولیدی رادوکس دارای تنوع زیادی بوده و ما در این مجموعه 14 نوع محصول جدید ارائه داده ایم. هیج نمونه خارجی و داخلی برای این محصولات جدید که ارائه کرده ایم وجود ندارد.

-در صورت نیاز آمادگی آموزش رایگان به اپراتورهای دستگاه را داریم.

-ما می توانیم به اپراتورهای دستگاه در کشورهای خارجی مثل آلمان هم آموزش ارائه دهیم.

-تمامی قوانینی که در ایزوهای ISO 14001، ISO 100004، ISO 45001 و ISO/IEC 25001 وجود دارد توسط مجموعه رادوکس رعایت می شود.

-محصولات تولیدی مجموعه رادوکس بر اساس استاندارد ce ساخته می شوند و ما این قواعد را در تولید کل محصولات تولیدی شرکت رعایت می کنیم.

این مواردی که بیان کردیم توسط مشتریان در زمان خرید دستگاه ها مد نظر قرار می گیرد و جزو موارد پر اهمیت به حساب می آیند. جالب است بدانید که ما مشتریان زیادی از کشورهایی مانند ونزوئلا ، عربستان ، ترکیه ، قطر ، عراق ، سوریه ، یونان و ... داریم. کیفیت محصولات ما باعث شده است که این کشورها و سایر کشورهای خارجی به محصولات تولیدی مجموعه رادوکس نهایت اطمینان و اعتماد را داشته باشند. 


not found


استفاده از دستگاه برش لیزر استیل

در زمان های قدیم که هنوز دستگاه برش لیزر استیل اختراع نشده بود با استفاده از روش های سنتی مانند اره و لوازم دستی مختلف به برش استیل می پرداختند. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که امروزه از دستگاه های مختلفی مانند پرسکاری ، واترجت ، سی ان سی و ... به منظور برش استیل و سایر متریال ها استفاده شود. سرعت و دقت انجام کار با استفاده از دستگاه برش لیزر استیل بسیار بالاتر از روش های دیگر است.

قطعات مختلف فلزی و غیر فلزی را می توان با استفاده از دستگاه برش لیزر استیل برش داده و یا حکاکی های زیبایی را بر روی این قطعات انجام داد. این کار با هزینه و اتلاف وقت بسیار پایین انجام می شود و کیفیت خروجی کار بسیار بالا خواهد بود. استفاده از دستگاه برش لیزر در صنایع مختلفی مانند خودرو سازی ، ساختمان سازی و همچنین در آسانسور سازی و ساخت مخازن صنعتی و شیرآلات مصرفی و صنایعی که به گاز و نفت مرتبط هستند صورت می گیرد. ما در مجموعه رادوکس بهترین قیمت برش استیل را خدمت مشتریان خود ارائه می دهیم. امکان ارائه خدمات به صورت گسترده و عمده در مجموعه ما فراهم است و دقت و خروجی کار برش لیزر استیل در مجموعه ما بسیار با کیفیت و بالا خواهد بود.


نحوه انجام برش با استفاده از دستگاه برش لیزر cnc

نحوه کار با دستگاه برش لیزر cnc بسیار ساده است. این دستگاه بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید شده و پیشرفته ترین و جدیدترین متدها در طراحی آن به کار گرفته شده است. همین امر سبب شده است که اپراتورهای دستگاه نیاز به تخصص و مهارت خاصی نداشته باشند و با یک آموزش ساده با این دستگاه کار کنند. برای برش استیل مورد نظر شما باید در ابتدا به کمک نرم افزارهایی مانند اتوکد قطعه مورد نظر خود را در کامپیوتر طراحی کنید و بعد از آن به وارد کردن اطلاعات قطعه طراحی شده خود که شامل ضخامت، طول و عرض آن است در دستگاه برش لیزر استیل بپردازید. در مرحله بعد کافی است که به مشخص کردن نقطه شروع برش بپردازید. بعد از این که این کار را انجام دادید دستگاه شروع به کار می کند و با کمک اشعه لیزر از نقطه شروع مورد نظر عملیات برشکاری را با دقت بسیار بالا انجام می دهد.

با کمک دستگاه برش لیزر شما قادر هستید به کمک کامپیوتر انواع طرح های دلخواه را از طرح های ساده گرفته تا پیچیده به راحتی در کمترین زمان ممکن با دقت بالا برش دهید. کیفیت برش با این دستگاه بسیار بالا می باشد و از میزان پِرتی بسیار پایینی برخوردار است. به دلیل این که در این دستگاه از گاز نیتروژن استفاده می شود این گاز باعث می شود که در نقطه برش شاهد دمای بسیار پایینی باشیم که در نهایت موجب خواهد شد کمترین تنش ممکن را در نقطه برش ببینیم، و محل بریده شده از سطح صیقلی و صافی برخوردار شود.


not found


مزایای دستگاه برش لیزر استیل چیست؟

در ادامه با مزایای استفاده از دستگاه برش لیزر استیل آشنا می شویم.

-انجام عملیات برشکاری با این دستگاه با دقت بسیار بالا صورت می گیرد.

-می توان به کمک این دستگاه طرح های پیچیده و زیبایی را بر روی استیل اجرا کرد.

-سرعت انجام برشکاری با استفاده از این دستگاه بسیار بالا است.

-در زمان تابش لیزر استیل انعطاف پذیری بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

-این دستگاه برای بریدن قطعات مشابه در تیراژ بالا قابلیت برنامه ریزی دارد.

-از نظر اقتصادی استفاده از دستگاه برش لیزر استیل صرفه بالایی دارد.

-در برش های پشت سر هم دقت یکسانی را شاهد خواهیم بود.

-ضایعات تولیدی توسط دستگاه بسیار پایین خواهد بود.

-هیچ گونه تغییری در حالت اولیه و ساختار استیل به وجود نمی آورد.

-بعد از برش شاهد لبه های با کیفیت و صافی خواهیم بود.

-به دلیل سرعت بالایی که دستگاه برش لیزر استیل دارد می توان به برنامه ریزی و محاسبه سود آوری آن پرداخت.

-بعد از عمل برش استیل، قسمت های برش داده شده نیاز به پرداخت اضافی ندارند.


موارد استفاده از دستگاه برش لیزر استیل

-استفاده از دستگاه برش لیزر استیل در صنایع مختلف بسیار زیاد است. برای مثال در تولید انواع المان های زینتی منازل ، لوستر ، میز ها ، قاب های آینه ها و عسلی ها از این دستگاه به منظور برش و حکاکی استفاده می شود.

-قطعات دستگاه های مختلف صنعتی ، بهداشتی و پزشکی و ... را می توان به کمک این دستگاه طراحی و تولید کرد. برای نمونه انواع قطعات دستگاه های پزشکی ، تولید غذا و همچنین رستوران ها و داروسازی را می توان به کمک این دستگاه طراحی و تولید کرد.

-قطعات بسیاری از ماشین آلات صنعتی که به مقاومت و سختی بالا نیاز دارند را می توان به کمک دستگاه برش لیزر استیل طراحی و ایجاد نمود.

-در تابلو های تبلیغاتی نیز برش لیزر کاربرد گسترده ای دارد.

-قطعات تجهیزات آزمایشگاهی و محیط های کلرایدی و یونی نیز با کمک این دستگاه تولید می شود.

-مخازن شیمیایی، مبدل های حرارتی ، مخازن آب و فیلتراسیون را می توان با دستگاه برش لیزر استیل طراحی و تولید نمود.


not found


به صفحه نمایشگاه های رادوکس مراجعه نمایید

نمایشگاه نفت و گاز 1399

نمایشگاه صنعت 1399